This is the story of 3 Friends from 3 different countries who enjoy sharing their love for scrapbooking with their readers.
Voici l'histoire de 3 Copines vivant dans 3 pays différents qui vous donnent rendez-vous chaque mois pour partager leur passion du scrap...

4 novembre 2012

CARDATHON - Brenda


From Pietermaritzburg, Kwazulu-Natal, South Africa, please welcome BRENDA
De Pietermaritzburg, Kwazulu-Natal, Afrique du Sud, merci d'acceuillir chaleureusement Brenda.

Bio:
I took up rubber stamping because I did not have a creative bone in my body and I had to prove to myself that I could create something “artsy”!  That began about 6 years ago and I have not looked back since!  I LOVE making cards, most are for charitable causes. 

 Ne me considèrant pas comme quelqu'un de particulièrement artistique, je suis tombée amoureuse des tampons il y a 6 ans et je n'ai jamais arrété depuis. J'adore la carterie et la plupart de celles que je crée sont destinées à des oeuvres de charité.

Brenda's Blog  http://infinite-possibilities.blogspot.com/

Brenda's sketch / le croquis de Brenda:


Brenda's card & tips  / carte de brenda et quelques conseils:

1)      Never throw away those thin little strips of cardstock (see purple strip on card), they can come in very handy!
Ne jetez jamais vos chutes de papier, elles peuvent vraiment servir!
2)      Getting a crisp embossed edge is as easy as using an embossing stylus to run around the inside edge of your die cut with the die still in place.
3)      If you stamp your final image (the mouse in this case), and the inking does not come out as smooth as you wanted, don’t despair, stamp the image again on another piece of cardstock, trim and adhere over the imperfect one, you can even pop it up like I did on my card.
Si l'impression de votre image finale n'est pas parfaite , n'hésitez pas à la tamponner à nouveau sur un autre bout d epapier, à la découper et la mettre par-dessus la précédente en utilisant un adhésif 3-D.


Supply List:
Paper: Kraft & Purple cardstock (PTI); Patterned Paper (PTI Sugar Plum)
Ink: Antique Linen Distress ink; Hero Arts Iris Chalk ink; Versafine Onyx Black
Stamps: sentiment (PTI: Merry Little Christmas); Mouse (PTI: Background Basics: Christmas)
Other: Nestabilitie Circle Die; Craft Pick (Tim Holtz); Embossing stylus

20 commentaires:

claude techer a dit…

un très beau sketch et une très jolie carte !

myriamMG a dit…

une carte pleine de douceur et un sketch original. Merci

annabel a dit…

Merci pour ce nouveau sketch !
Je viens de poster sur mon blog mes quatre premières cartes réalisées avec les skecths de cette semaine !
Bises et à demain ! hi hi hi !

http://annabelscrap.canalblog.com/archives/2012/11/04/25495527.html

sandra02 a dit…

j'essaie en anglais...on ne se moque pas !!!
What a nice card !!! And I enjoy the sketch. Thank you !!!

Chris Scrap a dit…

moi j'ai tout compris Sandra02 !!!
allez une carte de plus.. et de 4 !
bon dimanche et bon scrap !!!

Dominique a dit…

Très beau sketch et j'adore la carte ! thank you brenda !

Alexandra a dit…

Merci brenda pour ce beau sketch et ta carte est originale et très belle

Patricia45 a dit…

très jolie carte!

caroleangleterre a dit…

très jolie carte et adorable souris :)

Anonyme a dit…

bonjour et merci à Brenda pour son sketch et sa belle réalisation très originale et subtile!!bravo et merci pour les bons conseils
Bonne continuation et bises
MC

Virginia L. a dit…

This card is just sweet and delightful! I love the pretty colors and the paper-pierced holes from the cute mouse! Congrats, Brenda, on the guest design!!

Unknown a dit…

Un très beau sketch... et une très jolie carte !!! Cela tombe à pic j'ai des cartes à faire pour nos malades de Sydney...

Dawn T a dit…

lovely card from Brenda.

Valérie a dit…

Géniale ta carte Brenda!!!
PLein de douvceur dans tes tons!
Biz

Mary a dit…

Encore un très beau sketch pour mon plus grand plaisir ! Y a plus qu'à !

Maureen Morton a dit…

Brenda - so amazing to see you branching out like this. This card is adorable - love the little mouse tracks! Thanks for the hint on using the stylus on dies! I am so darn proud of you!

patscrap a dit…

Love your card Brenda ! The mouse is so cute !

Lisa Elton a dit…

Brenda this is darling, love your sweet little mouse! Big congrats on your guest DT spot!

Elizabeth Allan a dit…

Adorable Brenda!

nickie90 a dit…

génial ce sketch ! la petite souris est adorable... voici ma carte
http://des-idees-et-des-ciseaux.over-blog.com/article-c-est-parti-112877721.html